نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1626
-
الف
+

بازیگر سریال «بچه مهندس»؛ هنرمند باید به دل مردم بنشیند

«مریم کاویانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از شکل گیری ملاک های نادرست در انتخاب بازیگران گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مریم کاویانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «در قصه ها زندگی می کنند»، «تاوان»، «او یک فرشته بود»، «مدینه»، «خط شکن»، «شکرانه»، «فاصله ها»، «زیرزمین»، «پنجمین خورشید» و «بچه مهندس2» مشاهده کردند در یک مصاحبه از شکل گیری معیارهای نادرست و اشتباه در انتخاب بازیگران همچون تعداد فالوور و مخاطب در فضای مجازی گفت.

بانو کاویانی با بیان اینکه بعضا انتخاب بازیگر بر اساس تعداد فالوئر (دنبال کننده) در اینستاگرام صورت می‌گیرد، گفت: برای من یک بار در سال 1395 خورشیدی این اتفاق افتاد و بر اساس این معیار بازیگر دیگری جایگزین من شد.

دنیای مجازی جعلی است

وی با بیان این که کلا با دنیای مجازی خیلی ارتباط برقرار نمی‌کنم گفت: فکر می‌کنم فضای مجازی یک غبار است. چند سال پیش در یک لوکیشن خارجی برای سریالی کار می کردم بازیگری کنار من بود که در فضای مجازی خیلی فعالیت داشت. وقتی با مردم مواجه شدیم، استقبال مردم از من بیشتر از ایشان بود. همان جا متوجه شدم که دنیای مجازی چقدر جعلی است.

بازیگر سریال «بچه مهندس» در مصاحبه با ایرنا افزود: معتقدم واقعیت همین جا است و احترامی که مردم برای من قائل هستند کافی است. بازیگر باید به دل مردم بنشیند و ویترین سازی صرف در فضای مجازی خیلی اشتباه است. چون واقعیت ما مهم است.

گفتنی است سریال «بچه مهندس 2» با هنرنمایی «مریم کاویانی» هر روز به جز روزهای پنجشنبه ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

 

نظر شما
ارسال نظر